Ga naar de inhoud

Lidmaatschap

  • Gewoon lid (eerste jaar na afstuderen) € 275,00
  • Gewoon lid € 550,00
  • Buitengewoon lid € 142,73
  • WKKGZ-registratie € 181,65

Hoera je hebt je diploma behaald! Nu wil je natuurlijk zo snel mogelijk je lidmaatschap van aspirant-lid omzetten naar een ‘gewoon’ lidmaatschap. Wij helpen je daar graag mee. Helaas kun je dit zelf niet wijzigen in je profiel. Alleen een medewerker van het NVH-secretariaat kan dit voor jou doen. Hiervoor hebben wij een gecertificeerd uittreksel van je diploma vanuit DUO nodig. Mail dit naar info@huidtherapie.nl  en wij gaan de omzetting voor je in gang zetten.

Als aspirant lid heb je recht op studentenvoordeel en betaal je voor alle studiejaren (eerste t/m vierde leerjaar) geen lidmaatschapskosten. Als aspirant lid heb je veel voordelen. Deze vind je hier.

Wanneer je een bewijs van het NVH-lidmaatschap dient aan te leveren (bijv. aanvragen AGB) kun je hiervoor een printscreen maken van het tabblad lidmaatschap in jouw NVH-profiel.

Het lidmaatschap ga je aan voor een heel kalenderjaar. Opzeggen voor volgend jaar dient uiterlijk vóór 1 december van het huidige jaar te gebeuren. Dit kan per e-mail aan info@huidtherapie.nl (bij voorkeur met de reden van opzegging). Zonder tegenbericht wordt het lidmaatschap stilzwijgend verlengd. Voor meer informatie raadpleeg Contributiereglement, Huishoudelijk reglement en NVH Statuten.

Ben jij huidtherapeut en niet meer praktiserend, maar wel geïnteresseerd in het bijhouden en bijdragen aan de ontwikkelingen binnen het vakgebied huidtherapie? Dan kun je als buitengewoon lid aangesloten blijven bij de vereniging. Onder buitengewone leden vallen huidtherapeuten die bijvoorbeeld voorheen gewoon lid waren, maar nu niet meer praktiserend zijn vanwege pensionering of werkzaam zijn in een ander vakgebied. Maar ook huidtherapeuten die enkel als docent werkzaam zijn of in het buitenland werken.

Wil jij een buitengewoon lidmaatschap aanvragen of je huidige lidmaatschap laten omzetten omdat je niet meer praktiserend bent of in het buitenland werkt? Stuur dan een mail naar info@huidtherapie.nl.

Facturen

Jouw NVH-facturen zijn via ’Mijn NVH’ onder mijn facturen te bekijken, downloaden en (eventueel) te betalen.

Voor bestaande leden factureert NVH jaarlijks in januari. Leden die in twee evenredige delen betalen, ontvangen een factuur in januari en in juli.

Per e-mail ontvang je een melding wanneer een factuur klaarstaat in het NVH-profiel. Vanuit daar kun je je factuur makkelijk online betalen en downloaden voor je eigen administratie.

Facturen hebben een betalingstermijn van 14 dagen. Heb jij de factuur uit het oog verloren en vergeten om te betalen? Dan sturen wij een eerste en daarna de tweede herinnering. Het is belangrijk dat je binnen de gestelde betaaltermijnen je contributie voldoet om eventuele extra kosten te voorkomen. Mochten wij geen betaling hebben ontvangen, volgt er een schriftelijke aanmaning per brief. Wij hopen dat de vervolgstappen niet nodig zijn, en dat je de contributie inmiddels hebt voldaan.

Als je op de factuur een ander adres wenst dan het in jouw profiel geregistreerde privé-adres, bijvoorbeeld het adres van je werkgever, vul je bij de tab ‘aanvullend’ de praktijknaam en factuuradres in. Deze gegevens worden vervolgens automatisch zichtbaar op je facturen. Verander je van werkgever, vergeet niet dit aan te passen en neem contact op met het Secretariaat via info@huidtherapie.nl.

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor het betalen van jouw lidmaatschap.

Het is mogelijk om de contributie in twee evenredige delen te betalen. Als je een deelbetaling wenst, vragen we je om een toestemming aan ons te geven het bedrag in twee delen begin januari en begin juli van je bankrekening af te schrijven. Deelbetaling is dus mogelijk alleen in combinatie met een toestemming voor automatische incasso.

Ben je lid, eerste jaar na afstuderen? Dan ontvang je 50% korting op de contributie. Zodra het lidmaatschap automatisch overgaat naar de volledige contributie, dan is het mogelijk om een deelbetaling aan te vragen.

Deelbetaling kun je meteen bij aanvang van het lidmaatschap schriftelijk aanvragen via info@huidtherapie.nl. Je stuurt hiervoor een aparte mail.

Ben je al een tijdje lid en wens je een deelbetaling aan te vragen? Stuur je aanvraag vóór de jaarlijkse facturatieronde, vóór 1 januari.

Nadat jouw mail met het verzoek voor deelbetaling is binnengekomen, sturen wij je een Sepa machtigingsformulier, die je ondertekend terug stuurt. De machtiging is geldig voor minimaal een heel kalenderjaar. Wens je geen deelbetaling meer via automatische incasso? Stuur dan een mail naar info@huidtherapie.nl om deze regeling voor volgend jaar af te schaffen.

Nee. Als jouw lidmaatschap beëindigd is (dat is altijd per 31 december van het huidige jaar), stopt de afschrijving automatisch. Heb je ervoor gekozen om in 2 delen te betalen, dan stopt de automatische incasso per 31 december en nadat de tweede deel is voldaan. Hier is een voorbeeld:
Je hebt een regeling voor deelbetaling bij NVH en je hebt een deel van contributie betaald. Ergens in april wijzigt je situatie en je hebt (voorlopig) je lidmaatschap niet meer nodig. Je geeft door dat je je lidmaatschap wenst op te zeggen. Wij verwerken je opzegging per 31 december. Het tweede deel van de contributie, dien je alsnog te betalen.

Heb je vragen over betalingen of de facturatie? Stuur deze dan naar administratie@huidtherapie.nl.

Voor vragen over het lidmaatschap, de NVH-ledenwebsite en/of jouw profiel kun je terecht bij het secretariaat via info@huidtherapie.nl.

Gegevens

  • Ga naar ‘Mijn NVH ’
  • Onder het tabblad ‘personalia’ scrol je naar beneden en klik je op ‘bewerk profiel’
  • onder ‘contactgegevens’ kun je jouw privégegevens wijzigen
  • Klik op ‘wijziging opslaan’.

  • Ga naar ‘Mijn NVH’
  • Onder het tabblad ‘mijn organisaties’ scrol je naar beneden en klik je op ‘bewerk organisatie’.
  • Controleer en vul de organisatiegegevens aan onder het tabblad eigenschappen.
  • Klik op ‘wijziging opslaan’.

Kun jij jezelf niet terugvinden in de ‘Vind een huidtherapeut’ zoeker op onze website? Vul dan dit formulier in en wij zorgen ervoor dat jij net als jouw collega-huidtherapeuten te vinden bent.

Wanneer jouw e-mailadres correct is geregistreerd en je nog steeds e-mailberichten mist, kan het helpen om ons als veilige afzender aan te merken. Dit kan door ons adres op een whitelist te plaatsen of als ‘geen spam’ te markeren. Dit is afhankelijk van het gebruikte mailprogramma. Meer informatie hierover vind je hier. Mocht dit niet helpen, ontvangen wij graag een alternatief e-mailadres.